اتهام دلالی به برادر فردوسی پور؛


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 178
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 8767
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

اتهام دلالی به برادر فردوسی پور؛ عزم قلعه نويی برای تعطيلی برنامه 90

 اتهام دلالی به برادر فردوسی پور؛ عزم قلعه نويی برای تعطيلی برنامه 90
سرمربی تيم فوتبال استقلال در كنفرانس خبری ديروز خود مجری برنامه 90 را به دلالی در فوتبال متهم كرد.

جام نیوز:امیر قلعه نویی معتقد است بازیکنان ایرانی خارج از ایران توسط برادر فردوسی پور کشف، در برنامه 90 بزرگ می شوند و به تیم ملی می رسند و از این راه او دلالی می کند. او که قبلا در جمعی خصوصی این حرف ها را زده، ديروز در کنفرانس مطبوعاتی علنی اش کرد.


قلعه نویی در دفاع از حضور پسرش در تمرینات استقلال گفت: «اینکه امیر قلعه‌نویی از این آقایان بازیکن نمی‌گیرد و برادری ندارد که کارهای بازیکنان دو رگه را انجام دهد باید به او حمله شود؟ فردوسی پور عواملی دارد و خودش مظلوم‌نمایی می‌کند و هر کسی را دلش بخواهد مطرح می‌کند. عادل فردوسی‌پور دنبال آن داستان‌ها است ولی خوب است من هم در زندگی آقایان دخالت کنم؟ اینها پروژه‌سازی می‌کنند. من 32 سال است در این فوتبال حضور دارم. این آقایان مظلوم‌نمایی می‌کنند و طوری به مردم نشان می‌دهند که آنها خیال کنند او چه آدم خوبی است.»


صحبت هاي رحمتي در برنامه 90 كه اشاره داشت به حضور فردوسي پور در آپارتمان كي روش، مي تواند دليلي باشد بر مدعاي قلعه نويي.


نكته قابل ذكر در اينجا اين است كه قلعه نويي در 3 مصاحبه اخیرش به مجری 90 حمله کرده و در مصاحبه آخرش مستقیما در مورد تعطیلی نود و پیشرفت فوتبال حرف زده است: «فردوسی‌پور از من سوال چالشی می‌پرسد. من سکوت می‌کنم اما فردا یا پس‌فردا عواملش (اشاره به خبرنگار يك روزنامه خاص) باز هم این سوال‌ها را می‌پرسند. برخی آدم‌هایی که با فردوسی‌پور به فوتبال می‌روند همان‌ها حمله می‌کنند باز هم می‌گویم برخی‌ها به همه بر نخورد. فردوسي پور ابزار است که هم به جامعه و هم به فوتبال خیانت می‌کند. به خدا قسم اگر فوتبال ما 90 نداشته باشد مثل کشتی از آسیا هم فراتر می‌رود.»


قلعه‌نویی همچنين تاکید کرد: «خوشحالم که زیر بار برخی و باز هم تاکید می‌کنم برخی قلم‌های آلوده نرفتم و دوستان هم می‌دانند که چند بار به من زنگ زدند که به برنامه‌شان بروم و گفته‌ام اگر قرار است بیایم در سال یک بار این کار را انجام می‌دهم. اصلا خواهش می‌کنم او نه تصویر من را نشان بدهد نه مطلبی از من پخش کند. ما نخواهیم فردوسی‌پور در 90 ما را نشان بدهد، چکار کنیم؟ او هم به جامعه و هم به فوتبال خیانت می‌کند. زمان این مسئله را نشان می‌دهد. روزی در مورد یک فیلم صحبت کردم و حالا زمان گذشت و ثابت شد.»




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , , ,
:: برچسب‌ها: اتهام دلالی به برادر فردوسی پور , برنامه ی 90 , عادل فردوسی پور , امیر قلعه نویی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : شنبه 21 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');