مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 425
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 545
بازدید ماه : 786
بازدید کل : 9134
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران

 مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران
ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای مسیرهای ده گانه راهپیمایی مردمی یوم‌الله بیست و دوم بهمن سال1391تهران را اعلام کرد.

واحد مرکزی خبر:این راهپیمایی مردمی در تهران از ساعت9صبح یکشنبه22بهمن همراه با خروش یکپارچه‌ ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از مسیرهای ده گانه به سمت میدان بزرگ آزادی آغاز می‌شود.‌
 
مسیرهای ده گانه راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن سال1391به این شرح است:
 
- مسیر شماره 1 ، مسجد امام حسین (علیه‌السلام)، میدان امام حسین (علیه‌السلام)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 2 ، مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 3 ، مسجد امام هادی(علیه‌السلام)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 4 ، مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 5 ، مسجد الجواد (علیه‌السلام)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 6 ، مسجد حضرت امیر (علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 7 ،‌ مسجد المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 8 ، مسجد حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 9 ، مسجد امام سجاد(علیه‌السلام)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی.
 
- مسیر شماره 10 ،  مسجد امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی.
 
شامگاه 21بهمن،گلبانگ تکبیر؛نورانی شدن آسمان ایران
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهة فجرانقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در شامگاه 21 بهمن‌ماه (شب 22 بهمن) سراسر کشور همزمان با تهران ساعت 21 در 331 شهر و شهرستان و همزمان در 17 منطقه از میدان های اصلی و مکان‌های عمومی  شهر تهران نور باران می شود.
 
کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهة فجرانقلاب اسلامی ، این شورا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نوای روحانی ، دل‌انگیز و روح‌بخش‌ گلبانگ تکبیر ؛ ملت بزرگ و استوار ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در کران تا کران آسمان گلگون میهن عزیزمان طنین‌انداز می‌شود و با مدد ؛ دم قدسیایی شهدا و امام شهیدان، همراه با فریادهای " الله اکبر" ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از ملت‌های مسلمان وستمدیده جهان، بر اندام نحیف استکبار جهانی و تمامی کاخ‌های ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را منهدم نموده و تحریم‌های یک جانبه استکبار را ناکام می‌گذارد‌.
 
در این اطلاعیه همچنین آمده است: ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی (شب 22 بهمن) به یکباره می‌خروشد و از اقیانوس بیکران ملت به پاخاسته و مصمم ایران غریو فریادهای توفنده‌ "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را که تجلی‌بخش کلمه وحدت‌ و‌ وحدت کلمه‌ امت سربلند ایران اسلامی را سر می‌دهند. "الله اکبری"؛ که از اعماق وجود یکایک ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی به پا خاست و تمامی کاخ‌های ظلم ستمشاهی را ویران کرد. "الله اکبری"‌؛ که تمامی مرزهای جغرافیای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را در نوردیده ‌و به وسعت پهنه‌ پهناور زمین و تمامی قلوب عاشق حق و حقیقت گسترش یافت و به‌عنوان الگویی برتر در صدر نظام‌های سیاسی جهان قرار گرفت‌.
 
این اطلاعیه می افزاید : "الله اکبری"‌؛ که به‌عنوان پیام صلح‌ و ‌آزادی‌ وعدالت‌ و استکبارستیزی در بین کشورهای مسلمان وآزادیخواه جهان مورد پذیرش قرار گرفت‌. "الله اکبری"‌؛ که امیدبخش دوستان و بیم‌دهنده دشمنان و نویدبخش طلوع ستاره‌‌ فجر انقلاب در پگاه صبح امید در آسمان پرفروغ ایران اسلامی است. "الله اکبری"‌؛ که تجلی‌بخش همبستگی عمومی اراده‌ و اتحاد ملی و انسجام اسلامی در سایه‌سار کلمه وحدت و وحدت کلمه است.
 
در این اطلاعیه همچنین آمده است: اینک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکرانه سی و چهار سال افتخار و اقتدارآفرینی و با پشتوانه اراده‌های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران در آغاز ورود به سی وپنجمین سال از حیات طیبه و پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و درشامگاه بیست و یکم بهمن‌ماه می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد ، پشت بام منازل و اماکن و هیئات مذهبی و در خیابان‌ها و کوچه‌ پس کوچه‌های شهرها و روستاهای سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند‌.
 
دراین اطلاعیه همچنین افزوده شده است :  "الله اکبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه ،"الله اکبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال ایستادگی و پایداری جانانه ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه ،"الله اکبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  "الله اکبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال عزت و سربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین«علیهم‌السلام»  "الله اکبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال نقش‌آفرینی در جهت پویایی و استحکام نظام اسلامی  "الله اکبر"‌؛‌ به سی و چهار سال جهاد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر برای برافراشتن پرچم "لا اله الا الله" ، "الله اکبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال صیانت و حفاظت و حراست از ‌شعار انقلاب "‌استقلال‌، آزادی‌، جمهوری اسلامی" ،"الله اکبر"‌؛‌ به سی و چهار سال حماسه‌آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف برای تعیین سرنوشت کشور "الله اکبر"‌؛ ‌‌به این همه شور و شوق که در اعماق قلوب ملت رشید ایران موج‌زنان تمامی نقشه‌های شوم استکبار ‌جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را نقش بر ‌آب می‌کند‌.
 
در پایان این اطلاعیه آمده است‌: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجرانقلاب اسلامی ؛ از ملت استوار و سربلند ایران اسلامی می‌خواهد تا بار دیگر در شامگاه 21 بهمن و آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با نورافشانی ، با بانگ رسای تکبیر، پیام انقلاب اسلامی را که همانا ( استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی)است، سر داده و ضمن فریاد بانگ تکبیر،پاسخ کوبنده به یاوه‌گویان جهانی به سرکردگی آمریکای ام‌‌الفساد و اذناب داخلی‌اش ، وحدت و انسجام خود را با زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره‌‌ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن به اثبات برسانند و با تجدید میثاقی حماسی از اصل مترقی ولایت فقیه حمایت کرده و در راستای اطاعت از فرامین رهبری و حفاظت از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی لحظه‌ای از پای ننشینند.




:: برچسب‌ها: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تهران , راهپیمایی 22 بهمن , 22 بهمن , راهپیمایی 22 بهمن در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : شنبه 21 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');