2 روش تشخیص اصل بودن گوشی موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 411
بازدید کل : 8759
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

2 روش تشخیص اصل بودن گوشی موبایل

2 روش تشخیص اصل بودن گوشی موبایل
2 روش برای تشخیص اصل بودن گوشی موبایل

گوشی‌های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی‌شود، معمولا در حین استفاده مشکل‌ساز خواهند بود؛ هنگ می‌کنند، به‌روز نمی‌شوند، با بعضی برنامه‌ها بخصوص فارسی‌سازها مشکل دارند و سایر مشکلاتی که کاربر را کلافه می‎کند.
برای اطمینان از  اصل بودن گوشی موبایل، می‌توان به این راه‌ها متوسل شد:

1-کد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره‌گیری کنید. سریال مادربرد گوشی  یا imei روی نمایشگر ظاهر می‌شود. اگر این سریال با بارکد روی کارتن یا باتری مطابقت داشت، احتمالاً  گوشی  مورد نظر  اصل  است (برخی قاچاقچیان بارکدهای تقلبی روی کارتن می‌چسبانند. این  گوشی‌ها به «چنج» یا تغییریافته مشهور است و به همین سبب نمی‌توان چنین کاری را راهی مطمئن برای تشخیص اصالت  گوشی  دانست).

2-مستقیماً به سایت‌های تحلیل و تشخیص جهانی در وب بروید. به عنوان نمونه، نشانی اینترنتی یکی از این سایت‌ها www.numberingplans.com است. در این وبگاه، با کلیک روی عبارت «ابزار تجزیه و تحلیل شماره» یا number analysis tools و ورود به صفحه بعدی، شماره سریالی را که از طریق شماره‌گیری کد #06#* روی نمایشگر  گوشی  ظاهر شده، در قسمت imei number analysis وارد کنید. مشخصات  گوشی  از جمله کشور سازنده، کارخانه، مدل و... برابر دیدگانتان خواهد بود. اگر این مشخصات با  گوشی  مورد نظر همخوانی داشت، مطمئن باشید یک  گوشی   اصلی، چنج یا قاچاق‌ نشده را در دست دارید.




:: موضوعات مرتبط: آشنایی با بروز ترین ها , آشنایی با بروز ترین های موبایل , ,
:: برچسب‌ها: روشی تشخیص اصل بودن گوشی موبایل , درباره ی موبایلو درباره ی تلفن همراه ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : دو شنبه 23 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');