انتقاد از گرانی برنج و گوشت در صحن مجلس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 391
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 511
بازدید ماه : 752
بازدید کل : 9100
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

انتقاد از گرانی برنج و گوشت در صحن مجلس

انتقاد از گرانی برنج و گوشت در صحن مجلس
بر اساس بررسی هایی که انجام شده قیمت تمام شده این گوشت ها حدود هر کیلویی 8 هزار تومان است که متاسفانه به قیمت گوشت گرم داخلی توزیع می شود و هیچکس در این زمینه پاسخگو نیست.

نماینده فریدون شهر و چادگان در تذکری آیین نامه ای در صحن علنی مجلس نسبت به گرانی موجود در جامعه به ویژه گرانی برنج و گوشت وارداتی انتقاد کرد.

 محمد علی اسفنانی در تذکری آیین نامه ای در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس نسبت به گرانی های موجود در جامعه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه اوضاع مملکت به خاطر وضعیت برنج بسیار نامناسب است و مردم در این حوزه در تنگنا هستند و ما نمی دانیم با مردم چگونه برخورد کنیم و چه جوابی به آنها بدهیم.

وی همچنین با اشاره به گوشت های وارداتی در کشور گفت: بر اساس بررسی هایی که انجام شده قیمت تمام شده این گوشت ها حدود هر کیلویی 8 هزار تومان است که متاسفانه به قیمت گوشت گرم داخلی توزیع می شود و هیچکس در این زمینه پاسخگو نیست.

اسفنانی همچنین نسبت به عدم پرداخت کمک های مربوط به مدارس شبانه روزی انتقاد کرد و گفت : 11 ماه از سال می گذرد و این کمک ها پرداخت نشده است، این مدارس به شدت در تنگنا هستند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار و خبر روز , ,
:: برچسب‌ها: انتقاد از گرانی برنج و گوشت در صحن مجلس , گرانی برنج و گوشت , صحن مجلس , درباره ی گرانی برنج و گوشت , ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : پنج شنبه 26 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');