پيغام تهديد آمير بازيكن استقلال برای قلعه نويی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 400
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 520
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 9109
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

پيغام تهديد آمير بازيكن استقلال برای قلعه نويی

 پيغام تهديد آمير بازيكن استقلال برای قلعه نويی
پس از جلسه مهم قلعه نويی و مجيدی در هفته گذشته حالا پيغام و پسغام‌های تهديد‌آميز برای سرمربی استقلال فرستاده می شود.

جام نیوز:جلسه هفته گذشته امير قلعه‌نويي و فرهاد مجيدي نکات مهمي داشت؛ جلسه‌اي که البته سرمربي استقلال تلاش کرد تا جزئيات آن به بيرون درز نکند. شماره 7 محبوب آبي‌ها، در اين جلسه رو به امير قلعه‌نويي گفت: «به من گفته‌اند يکي از بازيکنان ‌4 ميليون تومان به ليدرها داده تا تشويقم نکنند.»


امير قلعه‌نويي که سعي داشت اين موضوع را رد کند، مجبور شد ليدرها را جمع کند و موضوع را با آن‌ها در‌ميان بگذارد. ليدرها نيز به‌ طور کامل منکر اين موضوع شدند و گفتند هر‌کس اين حرف را به فرهاد مجيدي زده‌، دروغ گفته. ماحصل اين دو جلسه نيز، رفع موقت ناراحتي فرهاد مجيدي بود اما امير قلعه‌نويي در جمعي دوستانه گفت، از اين وضعيت و حاشيه‌ها خسته شده است. اما مشکل از کجا آب مي‌خورد؟


* پيغام تهديد‌آميز
اختلاف برخي از بازيکنان استقلال با هم، به اوج خود رسيده است؛ و اين بحث‌ها نيز از نظر امير قلعه‌نويي از همين اختلاف‌ها آب مي‌خورد. ماجراي پول دادن يکي از بازيکنان به ليدرها براي تشويق نشدن فرهاد مجيدي، بحثي بود که يکي از بازيکنان اين تيم در گفتگويي خصوصي با مجيدي مطرح کرد اما شماره 7 استقلال اسم اين بازيکن را به امير قلعه‌نويي نگفت.


مجيدي در جلسه‌اي که با سرمربي استقلال داشت حتي نام 3 بازيکن را مطرح کرد و گفت به آن‌ها مشکوک است اما امير قلعه‌نويي گفت، با کسي اين موضوع را در‌ميان نگذارد تا خودش همه‌چيز را بررسي کند.


يکي از بازيکنان استقلال که دوست ندارد نامش فاش شود، در اين باره مي‌گويد: «وسط درگيري حلوا خيرات نمي‌کنند. در تيم بچه‌هايي هستند که مي‌خواهند به هر شکلي شده به گونه‌اي ديگر رفتار کنند حالا فرقي نمي‌کند چه جوي راه بيندازند...»


در حال حاضر اين شايعات باعث شده تا اختلاف‌ها در استقلال بالا بگيرد. يکي از بازيکنان اين تيم که نامش حتي در جلسه امير قلعه‌نويي و مجيدي مطرح شده، دو روز پيش در گفتگويي خصوصي رو به سرمربي استقلال گفت: «من از اين حرف‌ها و شايعاتي که برايم در تيم درست کرده‌اند، خسته شده‌ام. مي‌دانم همه چيز از کجا آب مي‌خورد. اگر يک بار ديگر اين بحث‌ها پيش بيايد، با رسانه‌ها مصاحبه مي‌کنم و همه چيز را مي‌گويم. آن‌وقت شما از دست من ناراحت نشويد.»


اين در واقع پيغامي تهديد‌آميز براي يکي ديگر از بازيکنان استقلال بوده است.


* از سيم کارت خط رند چه خبر؟!
اما بحث جديدي هم در استقلال به راه افتاده است. پس از ماجراي پول دادن به ليدرها، حالا موضوع سيم کارت‌ها مطرح شده! ولي ماجرا چيست؟ در درگيري که به وجود آمده، يکي از بازيکنان در محفلي فاش کرده: «همان کساني که مي‌گويند به ليدرها پول داده‌اند تا فرهاد مجيدي تشويق نشود، همان‌ها به برخي از مسئولان باشگاه و اطرافيان تيم سيم کارت خط رند داده‌اند!»


حتي اين بحث در گفتگوي خصوصي يکي از بازيکنان با امير قلعه‌نويي نيز مطرح شده، اما سرمربي سعي کرده تا بازيکنان را دعوت به آرامش کند. او خوب مي‌داند اين شايعات مي‌تواند در روزهاي حساس پاياني فصل به استقلال لطمه زيادي بزند.




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازيكن استقلال , قلعه نويی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : سه شنبه 1 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');