آشنایی با آخرین گوشی های تلفن همراه ساخت شده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 8672
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

چند سال اخیر طراحی‌ های ارائه ‌شده در صنعت ساخت گوشی‌ های تلفن همراه مانند صنعت مد و لباس، هر لحظه با پدیده‌ ای تازه و بکرتر به‌ روز می‌شوند و گوشی ‌بازها نمی‌توانند نفس راحتی بکشند؛ چون هر ماه خبر از عرضه گوشی جدیدی به بازار می‌رسد که گاهی این مدل‌ های جدید در حد یک بمب خبری جنجال‌ ساز می‌شوند. این پست شما را با آخرین ایده‌ های عرضه‌ شده در زمینه گوشی تلفن همراه آشنا می‌کنیم که اواخر سال 2012 و اوایل سال 2013 به بازار عرضه خواهند شد.

SONY Xperia T

SONY Xperia T

یکی از مدل‌ هایی که بسیاری از گوشی‌ بازها منتظر آمدنش هستند، مجهز به آخرین نسخه آندروید 4 با پردازنده 2 هسته‌ ای و رم 1 گیگابایت است که ظاهر جذابی هم دارد. صفحه نمایش آن کاملاً بزرگ و از سری 55/4 اینچی است. این مسأله کاملاً با دوربین اعجاب ‌آور 13 مگاپیکسلی ‌اش هماهنگی دارد. گفته می‌شود ایکس ‌پریای جدید آخرین سیستم سرویس 4 گیگ اطلاعاتی را هم دارد و از بهترین تکنولوژی حساس صفحه نمایش لمسی بهره می‌برد. به نوعی بهترین و پرقابلیت‌ترین گوشی در سری ایکس پریاهاست.

LG Optimus G

 LG Optimus G

ال‌ جی قول داده در سری جدید اُپتیموس خود بهترین تکنولوژی ‌ها را به کاربرانش هدیه کند. سیستم عامل مدل جدید آن 40004 است و مانند عمده گوشی‌های جدید از آندروید به عنوان سیستم عامل استفاده کرده است. رم آن 2 گیگ و پردازنده‌اش 2 هسته‌ای است. صفحه نمایش بسیاری عالی آن 7/4 اینچ است که دوربین بسیار قدرتمند 13 مگاپیکسلی هم دارد. اولین پخش آسیایی آن در هند است و از نظر دوربین عکاسی یکی از بهترین‌ها در کیفیت است.

HTC X8

HTC X8

شایعه شده که این مدل، اولین گوشی اچ ‌تی ‌سی به شکل ویندوزفون است که از سیستم عامل ویندوز 8 استفاده می‌کند. پردازنده آن نیز تک‌هسته ‌ای است و رم 1 گیگابایتی دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 3/4 اینچی به همراه سیستم اطلاعاتی 4 گیگابایتی از دیگر تجهیزات این مدل است. باید منتظر ماند و دید که آیا اولین نسخه گوشی ویندوزی اچ ‌تی‌ سی می‌تواند نظر مخالفان و موافقان آن را به خود جلب کند یا نه.

APPLE iphone 5

APPLE iphone 5

شاید بیش از هر گوشی دیگری، انتظار برای دیدن نسخه جدید اپل از گوشی محبوب و پرکاربردش در خیل علاقه‌ مندان آن به چشم بیاید. آی‌فون 5 از سیستم شبکه ا ل‌تی ‌ای استفاده می‌کند و رم 4 گیگی دارد. دوربین آن دارای 2 فلاش است که تصاویری 8 مگاپیکسلی را ثبت می‌کند و قدرت ذخیره‌‌سازی آن تا 64 گیگابایت، به شما امکان ذخیره اطلاعات مختلف را می‌دهد. سیستم پردازنده آن آی‌اُاس جدید سری 6 و مجهز به قفل‌کننده دیجیتالی موزیک است. طراحی ظاهری آن هم در میان مدل‌های قبلی بهترین است و تمام‌عیار به شمار می‌رود.

NOKIA Lumia 910

NOKIA Lumia 910

گفته می‌شود که سیستم عامل این گوشی ویندوز جدید نسخه 5/7 مانگو است و پردازنده تک ‌هسته‌ای آن پشتیبان رم 512 مگابایتی‌اش است. دوربین این گوشی 1/12 مگاپیکسل قدرت دارد و صفحه لمسی 30/4 اینچی آن بسیار نرم و منعطف است. نوکیا هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نکرده است و حدود قیمتی هم برایش مشخص نیست. این گوشی مجهز به سرویس داده‌های 4 گیگی است و باتری بک‌آپ آن تا 7 ساعت مکالمه مداوم را دوام می‌آورد. عمر باتری آن در حالت استندبای 300 ساعت است.

MOTOROlA Droid Razr Maxx HD

MOTOROlA Droid

حالا دیگر موتورولا هم قصد دارد گوشی‌هایی با توانایی‌های ویژه‌تر از قبل را عرضه کند تا رقابتی تنگاتنگ با برندهای دیگر داشته باشد. سیستم پردازنده آن آندروید 40004 است و صفحه نمایش بسیار حساس آن از سری 7/4 اینچی است. پردازنده 2 هسته‌ای آن به خوبی از رم 1 گیگابایتی‌اش پشتیبانی می‌کند. سرویس داده‌های آن 4 گیگ است و دوربین عکاسی‌اش تصاویری 8 مگاپیکسلی را ضبط می‌کند.

SAMSUNG Galaxy Victory 4G LTE

 SAMSUNG Galaxy Victory

حالا که سامسونگ به سری گوشی‌های نوت خود سر و سامانی داده، قصد دارد به تکامل سری‌های گالاکسی محبوبش بپردازد. این مدل جدید هم از آندروید 4 بهره‌مند است. دوربین آن 5 مگاپیکسل قدرت دارد و صفحه نمایش جذابش 4 اینچی است. پیش‌بینی کارشناسان این است که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سال جدید و از پرفروش‌‌های سری موسوم به گوشی‌های سی‌دی‌ام‌آ خواهد بود.

BLACKBERRY London

BLACKBERRY London

درباره مدل جدید گوشی بلک ‌بری اطلاعات زیادی وجود ندارد و تنها تصاویری محدود و جزئیاتی اندک از آن پخش شده است. البته مشخص است که سیستم عامل آن همان پردازنده همیشگی بلک ‌بری یعنی بی‌اُاس خواهد بود. آنچه درباره این گوشی گفته می‌شود، مجهز بودنش به دوربین 8 مگاپیکسلی، رم 1 گیگابایتی و پردازنده 1500 مگاهرتزی سری تی‌آی‌اُماپ است؛ اما از همین حالا هم می‌توان بازار خوبی را برایش متصور شد.




:: موضوعات مرتبط: آشنایی با بروز ترین ها , آشنایی با بروز ترین های موبایل , ,
:: برچسب‌ها: apple , blackberry , htc , iphone , lg , motorola , nokia , samsung , sony , xperia , آندروید , آیفون , ال جی , اپل , اچ تی سی , بلک بری , تلفن , تلفن همراه , دوربین , رم , سامسونگ , سونی , سیستم عامل , موتورولا , نوکیا , هسته , گوشی‌ , گوشی‌ موبایل , گیگابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : سه شنبه 26 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');