واکنش مانچینی به احتمال جایگزینی او با پیگرینی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 8684
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

 

واکنش مانچینی به احتمال جایگزینی او با پیگرینی: به جهنم!!!

واکنش مانچینی به احتمال جایگزینی او با پیگرینی: به جهنم!!!
سرمربی 48 ساله وایتالیایی باشگاه سیتی در واکنش به اعلام نام گزینه های موردنظر برای جانشینی او به شدت عصبانی شد وگفت که هیچ دلیلی ندارد که سران سیتی به فکر تغییرمربی شان باشند.

 روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی باشگاه سیتی در واکنش به سوالی در مورد آینده اش در این باشگاه و جانشینان احتمالی او به شدت عصبانی شده و واکنش تندی نشان داد

در پی افزایش فاصله میان یونایتد و سیتی در جدول رقابت های لیگ برتر به 12 امتیاز فشارها برروی مانچینی بیشتر شده و بعد از حذف زودهنگام این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نام گزینه های مختلفی به عنوان جانشینان احتمالی این مربی ایتالیایی به گوش می رسد. دراین میان مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی باشگاه سیتی ، آخرین فردی است که صحبت از او به میان آمده ولی وقتی از مانچینی 48 ساله راجع به احتمال روی کار آمدن پیگرینی سوال شد، این مربی ایتالیایی با خشم تمام به خبرنگاران گفت:« به جهنم. من نمی توانم هرهفته به پاسخ دادن به این سوال ادامه دهم. ما دو ماه دیگر از فصل را پیش رو داریم و خود شما می دانید که در طول این دو ماه چه اتفاق هایی ممکن است رخ بدهد. این برای شما خبرنگاران طبیعی است. کار شما همین است و نگران هم نباشید ولی من نمی توانم هر هفته در مورد یک نام و یک فرد جدید صحبت کنم و پاسخ سوال های شما را بدهم.»

مانچو ادامه دامه داد:« به علاوه من اصلا دلیل این حرف هارا درک نمی کنم. چرا منچسترسیتی باید مربی اش را عوض کند؟ به چه دلیل؟ در 18 یا 20 ماه اخیر وبعد از قهرمانی یونایتد در لیگ برتر، ما قهرمان لیگ برتر شدیم و اف ای کاپ را فتح کردیم وآن موقع 7 جام پیش روی ما بود که منچسترسیتی سه جام از آن  7 جام را کسب کرد. من اصلا درک نمی کنم که چرا سیتی باید مربی اش را عوض کند. به چه دلیلی؟ من مدیر اجرایی یا رئیس باشگاه نیستم. پس اگر می خواهید این سوالات را بپرسید باید با آنها صحبت کنید .من هیچ مشکلی ندارم. 4 سال دیگر از قراردادم مانده و اوضاع ما خوب است.»




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , اخبار و خبر روز , ,
:: برچسب‌ها: واکنش مانچینی به احتمال جایگزینی او با پیگرین , مانچینی , سرمربی ایتالیایی باشگاه سیتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : شنبه 5 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');