مهاجم جدید ایرانی الاصل ..


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 426
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 787
بازدید کل : 9135
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

از سوی کارلوس کی روش؛ ویلیام آتشکده به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد

ویلیام آتشکده,عکس ویلیام آتشکده

از سوی کارلوس کی روش؛

ویلیام آتشکده به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دعوت از بازیکنان ایرانی الاصل شاغل در لیگ های معتبر دنیا، این بار یک جوان 20 ساله را از سوئد به اردوی این تیم دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ویلیام آتشکده، بازیکن ایرانی الاصل مقیم سوئد که در تیم اوبروی سوئد بازی می کند به تیم ملی دعوت شد. آتشکده که سابقه بازی در تیم ملی زیر 19 سال سوئد را در کارنامه خود دارد و از دوره جوانان خود در تیم گوتنبورگ سوئد بازی می کند، ساعت 02:40 بامداد سه شنبه وارد دوبی شد. وی 20 سال سن دارد و در پست مهاجم بازی می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار برابر کویت در روز ششم فروردین ماه و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا آماده می کند، از روز 28 اسفندماه اردوی آماده سازی اش را در باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: خبر ورزشی , بازیکن های ایران , تیم ملی , خبر جدید از تیم ایران , ولیام اتشکده , لژیونر های تیم ملی , اخبار امروز ورزش , بازیکن جدید ایرانی الاصل , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : سه شنبه 29 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');