رفته رفته هویت تیم ملی ایران عوض می شود!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 509
بازدید ماه : 750
بازدید کل : 9098
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

رونمائی از آتشکده و داوری در بازی ایران و کویت/رفته رفته هویت تیم ملی ایران عوض می شود!

 
رونمائی از آتشکده و داوری در بازی ایران و کویت/رفته رفته هویت تیم ملی ایران عوض

 سایت ایستگاه ورزش در مطلبی به نقد حضور بازیکنان دورگه در تیم ملی ایران پرداخته است. مطلب را بخوانید:

روزی که برای اولین بار صحبت از حضور یک فوتبالیست ایرانی الاصل که فوتبال خود را در اروپا آغاز کرده بود و در اروپا نیز ادامه می داد در تیم ملی ایران به میان آمد و نام "فریدون زندی" شنیده شد، کمتر کسی فکر می کرد که این بازیکن (زندی) پیراهن تیم ملی را بر تن کند و رفتن پیراهن تیم ملی بر تن این بازیکن فتح بابی باشد برای حضور عده ای از فوتبالیست هائی که مثل زندی تنها یک نام ایرانی را یدک می کشند و حتی زبان مادری شان، فارسی را هم به خوبی قادر به صحبت نیستند. اما حالا که شش سال از اولین روز حضور فریدون زندی در تیم ملی ایران می گذرد، شاهد هستیم که رفته رفته تعداد این دسته از فوتبالیست ها در تیم ملی ایران زیاد و زیاد تر می شود تا جائی که هم اینک نزدیک به نیمی از بازیکنان تیم ملی کشورمان را این فوتبالیست ها تشکیل می دهند. اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و حالا ویلیام آتشکده و دنیل داوری که الحمدالله این دو تای آخری حتی نام های کوچکشان هم بیشتر از اینکه ایرانی باشد، غیر ایرانی و اروپائی می باشد. آمار می گوید که چهار بازیکن از 11 بازیکن (چون احتمالا این چهار بازیکن در جمع یازده بازیکن درون میدان خواهند بود) چیزی نزدیک به چهل درصد با چند دهم پائین تر می باشد. یعنی حدود چهل درصد از ترکیب تیم ملی ایران را بازیکنانی شکل خواهند داد که به فوتبال ایران تعلق ندارند.

 

در حالی که روزگاری نه چندان دور و در همین دهه نود فوتبال ایران به درجه ای از بلوغ رسیده بود که تیم ملی ایران سکوئی بود برای پرتاب فوتبالیست های مطرح و مستعد کشورمان به لیگ های اروپائی و تعداد بازیکنانی که از لیگ های ایرانی و تیم ملی به اروپا ترانسفر می شدند از تعداد انگشتان دو دست هم گذشته بود، اما متاسفانه فوتبال ایران آنقدر به قهقرا رفت تا اینکه می بینیم حالا دنیا برای فوتبال ما معکوس شده و برای پر کردن خلاء بازیکنان بزرگ در تیم ملی ناچاریم تا با فانوس در فوتبال اروپا به دنبال بازیکنان دو رگه ای باشیم که نشانی از ایران داشته باشند و از آن ها برای حضور در تیم ملی ایران دعوت کنیم. روزگاری که از فوتبال ایران علی دائی، کریم باقری، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان، رحمان رضائی، علی سامره، مهدی مهدوی کیا، مهرداد میناوند، علیرضا منصوریان، محمدرضا مهدوی، فرهاد مجیدی، داریوش یزدانی، امین متوسل زاده، مهدی پاشازاده، امیر هوشنگ سعادتی، رامین محرم نژاد، سیروس دینمحمدی، علی موسوی و.... به فوتبال اروپا می رفتند خیلی زود سپری شد. متاسفانه فوتبال ایران راهی را در پیش گرفت که حالا شاهد دنیای وارونه در این فوتبال هستیم.»




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ترکیب تیم ملی , خبر جدید از تیم ملی ایران , خبر خبر , خبر ورزشی امروز , ویلیام اتشکده ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : سه شنبه 6 فروردين 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');