حدادی فر در ذوب می ماند??????????عنایتی در راه استقلال؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 444
بازدید کل : 8792
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

نقل و انتقالات آنلاین/حدادی فر در ذوب می ماند/عنایتی در راه استقلال؟

  به مهمترین شایعات بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران توجه کنید

در حالیکه رضا حقیقی بازیکنی پرسپولیس که علاقه زیادی به اظهارنظر در همه حوزه های مدیریتی ، فوتبالی دارد از حضور حدادی فر در پرسپولیس خبر داد از اصفهان خبررسید او در ذوب آهن می مان . البته یادتان باشد همه اخبار نقل و انتقالات یک قید احتمالا پشت خود دارند . در صورت عدم حضور حدادی فر در پرسپولیس این تیم باید یه فکر خرید یک هافبک دفاعی دیگر باشد مگر آنکه دایی بخواهد از پولادی  یا میثم حسینی در این خط استفاده کند.

فرزاد حاتمی موازی عنایتی

فرزاد حاتمی از سوی امیرقلعه نویی از تیم استقلال طرد شده و بقیه هرکاری کرده اند امیر هنوز برای بازگشت او نرم نشده است . امروز شنیدیم با توجه به قرارداد آرش افشین با سپاهان ، موضوع تمید قرارداد با حاتمی با امیر در میان گذاشته شده اما قلعه نویی فعلا موافقت نکرده و از معاون باشگاه خواسته تا آمار رضاعنایتی را بگیرد . حاتمی که پیشنهاد یکی دو تیم خوب مثل فو لاد را در جیب دارد هنوز در این زمینه تصمیم خاصی نگرفته است .

اعتراض شدید رویانیان به سپاهان

محمد رویانیان بعد از ابقا به روال سابق بازگشت . او در اولین مصاحبه اعتراضی به تحوه یارگیری و هزینه کرد سپاهان اعتراض دارد. رویانیان می گوید :به نظرم این باشگاه تا سقف 40 میلیارد تومان برای فصل جدید هزینه کرده است.با این قیمت های بازیکنان نباید در این مساله شکی داشت.این بی عدالتی است.ظلم است.بی معرفتی است.

رویانیان که پرونده دهنوی را به سپاهان باخته حالا امیدوار است با دخالت کمیته انضباطی شجاع خلیل زاده اصفهانی نشود!

ایران پوریان دیگر تراکتوری نیست

نام محمد  ایران پوریان نام وی از لیست تراکتورسازی خارج می شود.به گزارش اوج نیوز،اوایل هفته گذشته اعلام شد که دوپینگ غیرعمد ایران پوریان قطعی است.به همین خاطر باشگاه تراکتورسازی نام وی را از لیست بازیکنان خود خارج کرد.

چک وزارت رسید

سرانجام پس از مدتها کش و قوس،چک یک میلیاردی وزارت ورزش امروز تحویل باشگاه استقلال شد.این در حالی است که گفته می شد چک اول وزارت ورزش،2 میلیاردی است.استقلال با این پول می تواند هزینه خرید یک بازیکن طراز اول را تهیه کند و بقیه اش را چک بی محل بکشد!




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , , ,
:: برچسب‌ها: نقل و انتقالات آنلاین , نقل و انتقالات لیگ برتر , عنایتی , حدادی فر در ذوب , رضاعنایتی , عنایتی در راه استقلال , نقل و انتقالات آنلاین استقلال , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مانوالا
ت : دو شنبه 10 تير 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');