قلعه‌نویی: به خاطر بازی افتضاح‌مان عذرخواهی می‌کنم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 438
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 558
بازدید ماه : 799
بازدید کل : 9147
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

قلعه‌نویی: به خاطر بازی افتضاح‌مان عذرخواهی می‌کنم

قلعه‌نویی
سرمربی تیم فوتبال استقلال به نشست خبری اکتفا نکرد و در جمع خبرنگاران نیز صحبت‌های جالبی را مطرح و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

 سرمربی استقلال پس از پایان نشست خبری در جمع خبرنگاران با انتقاد از بازی شاگردانش در نیمه دوم اظهار کرد: شک نکنید که اکبرپور و نظری برای بازی ضعیف‌شان تنبیه می‌شوند حضور اکبرپور در زمین نه تنها گرهی از کار ما باز نکرد بلکه پدر تیم ما را درآورد. ما در نیمه دوم دو تعویض هجومی انجام دادیم و سیاوش اکبرپور را به جای پژمان نوری به زمین آوردیم تا اختلاف‌مان را بیشتر کنیم اما در نیمه دوم افتضاح بودیم. شما به تیم صبا نگاه کنید. به غیر از مرتضی کاشی، بقیه آن‌ها همه بازیکنان جوانی بودند. اما تیم ما در نیمه دوم اسیر بازی تاکتیکی آن‌ها شده بود. ما در نیمه دوم فقط کیلوها منم بودیم. به قول معروف آفتابه لگن هفت دست، شام و نهار هیچ چی!

قلعه‌نویی درباره کسر یک امتیاز از استقلال به خاطر فحاشی تماشاگران این تیم در دیدار برابر سپاهان گفت: ما تابع قانون هستیم. فکر می‌کنم نصیرزاده در این کار یک خبره است. او می‌گوید اصلا چنین قانونی وجود ندارد، اما از شما یک سوال دارم چرا همه قانون‌ها باید از استقلال شروع شود؟ استقلال باید برای اولین بار در دورود بازی کند. کسر امتیاز باید برای نخستین بار استقلال را شامل شود. من از کمیته انضباطی سوال دیگری دارم. من و آرش برهانی در بازی مقابل گسترش فولاد 90 دقیقه فحش شنیدیم اما برخوردی نشد چطور وقتی به ما فحاشی می‌شود کمیته انضباطی وجود ندارد اما در آن سو همه حکم‌ها برای استقلال است. آیا کمیته انضباطی نمی‌توانست این حکم را یک شب بعد از بازی بدهد؟ باید دقیقا روز بازی ما با فجر و زمانی که بازی‌ قبلی‌مان به سپاهان را باخته بودیم حکم را صادر می‌کرد؟

قلعه‌نویی گفت: یقینا آن‌ها با استقلال مشکل ندارند اما اگر با من قلعه‌نویی مشکلی دارند بگویند تا من بروم و کس دیگری بیاید.

خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید آیا منظورتان همان جلسه معروف در وزارت ورزش است که وی پاسخ داد: نه آن یک موضوع دیگر بود. البته من درباره آن هم حرف دارم. عین جمله‌ای که آن فرد گفت این بود که می‌خواهیم امسال قلعه‌نویی را از نظر فوتبالی زمین بزنیم. شما هم هر وقت خواستید دوربین‌هایتان را بیاورید و بگویید آن فرد بیاید. این عین عبارت اوست.

سرمربی استقلال درباره انتقادهایی که این روزها به توپ‌های لیگ برتر می‌شود هم گفت: این توپ‌ها و لباس‌ها که خیلی داستان دارد و اگر موشکافی کنند مشخص می‌شود که دلال و مافیا چه کسی است. آنقدر لیگ‌مان ذلیل شده که باید این توپ‌ها و لباس‌ها را بیاوریم؟ می‌گویند علی دایی اشتباه کرده خب توپ‌هایی می‌آوردید که سال ثبتش 2012 باشد. اصلا دایی با آن همه سابقه بین‌المللی اشتباه می‌کند و منِ کوچک اشتباه می‌کنم، بقیه چطور؟

وی درباره اینکه گفته می‌شود خودش هم با پوشیدن لباس‌های یک تولیدی دیگر تخلف کرده گفت: به روح مادرم با هیچ تولیدی قرارداد ندارم. من اگر حرفی می‌زنم به خاطر منافع مملکتم است. حرف ما این است که از همین مارک بهترین توپ را بیاورید. همه جای دنیا می‌گویند که لباس تمرین باید با لباس بازی یکرنگ باشد اما این شرکت هر لباسی که در انبارش داشته، به استقلال داده تا ما در تمرین‌ها استفاده کنیم. بیایید در تمرین ما ببینید که ما از لباس‌های شبرنگ استفاده می‌کنیم. مربی تیم ملی هم به خاطر همین لباس‌ها ما را مسخره کرد و گفت که در پرتغال زمانی که تصادف می‌شود ماموران پلیس از این لباس‌ها استفاده می‌کنند!

قلعه‌نویی در پایان گفت:‌ ما این حرف‌ها را به فتح‌الله‌زاده زده‌ایم که لباس تمرین باید با لباس بازی یکرنگ باشد. شما هم این قضیه را موشکافی کنید. مطمئنم که دلال‌ها و مافیا مشخص می‌شود. البته شاید لیاقت ما هم همین لباس‌ها و توپ‌هاست.

امیر قلعه‌نویی پیش از این اظهارات در نشست پس از بازی تیمش مقابل صبا اظهار کرده بود: من از همه هواداران استقلال به خاطر این بازی افتضاحی که جلوی صبا انجام دادیم عذرخواهی می‌کنم. شاید عملکردی که استقلال در نیمه دوم داشت را تاکنون با هیچ تیمی در دوران مربی‌گری‌ام به این ضعیفی نداشته‌ام. حالا نمی‌دانم خستگی آن‌ها بود یا کیلو کیلو اسم در زمین راه می‌رفتند! چهار تا بچه در 20 دقیقه پایانی برای صبا به زمین آمدند و آنقدر خوب بودند که باید ما را می‌بردند. از نظر من در نیمه دوم حق صبا بود که ما را شکست دهد و اکنون باید نماز شکر به جا بیاوریم که با درخشش سید مهدی رحمتی این بازی را نباختیم و حتی بردیم.

قلعه‌نویی در واکنش به اینکه داوری بازی را چطور دیدید گفته بود: من درباره داوری حرف نزنم بهتر است. البته حنیف عمران‌زاده قسم می‌خورد که روی بازیکن صبا خطای پنالتی انجام نداده است. در یکی دو صحنه هم به نظرم داور باید خطا می‌گرفت و همان توپ‌ها رفت و روی دروازه ما موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه استراتژی شما در نیمه دوم حفظ پیروزی یک بر صفر بود این گونه واکنش نشان داده بود: نه واقعا این طور نبود. تعویض‌های ما رو به جلو بود. من مهاجمی را بیرون کشیدم و مهاجم با انرژی‌تری را به میدان فرستادم یا هافبک بیرون کشیدم و مهاجم به زمین فرستادم. یک گل برای ما حاشیه امنیت نداشت. نمی‌دانم واقعا در نیمه دوم خیلی ضعیف بودیم و شاید همان طور که گفتم کیلوهایی از اسم فقط در زمین بودند. در این بازی فقط رحمتی برای ما خوب کار کرد. صبا توانست قدرت تاکتیکی‌اش را در نیمه دوم به ما تحمیل کند. بازیکنان تعویضی ما هم خوب نبودند. نظری و اکبرپور بازیکنانی بودند که آنقدر در حد انتظار نبودند که حتی باید آن‌ها را تنبیه هم کنیم.

وی در واکنش به اینکه با این وضعیت نگران بازی مقابل بوریرام تایلند نیست، گفته بود: من هم نگران این وضعیت هستم. ما عملکرد خوبی مقابل سپاهان و فجر داشتیم اما در این بازی خیلی بد بودیم. فکر می‌کنم اصلا باید یک مدل دیگر بازی کنیم. تفکر بعضی از بازیکنان هم باید تغییر کند. این که یک بازیکن فکر کند اگر از اول در زمین نباشد و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد تفکر غلطی است و من سیاوش اکبرپور را به خاطر این تفکر تنبیه می‌کنم. حتی اگر شده مدتی به او مرخصی داده و او را به خانه‌اش می‌فرستم تا استراحت کنم تا این تفکر غلط از ذهنش بیرون بیاید.

قلعه‌نویی در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد نیکبخت راضی بودید عنوان کرده بود:‌ او مدتی بازی نمی‌کرد در مجموع به او خسته نباشید می‌گویم اما در 50 متر رو به جلو حرکت نکرد! هاشم بیک‌زاده واقعا در تیم ما تاثیرگذار بود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , , ,
:: برچسب‌ها: امیرقلعه نویی , تیم استقلال , نشست پایانی بازی صبا و استقلال , ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : یک شنبه 20 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');