مایلی کهن: استقلال روی توپی که موقعیت نبود به گل رسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 219
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 8808
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

مایلی کهن: استقلال روی توپی که موقعیت نبود به گل رسید

مایلی کهن
سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: با آنکه موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم اما مقابل استقلال به گل نرسیدیم. بالاخره زیبایی فوتبال همین است که زمانی خوب هستید اما می‌بازید.

محمد مایلی کهن گفت: امروز فوتبال قابل قبولی انجام دادیم. در نیمه اول خوب شروع کردیم و صاحب موقعیت هم شدیم، اما به گل نرسیدیم. محمد قاضی بازیکن باتجربه‌ای بود که توانست روی توپی که اصلا موقعیت هم نبود استقلال را به گل برساند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم اگر آمارها را ببینید فکر میکنم درصد مالکیت ما بالاتر بود. شانس‌های متعددی داشتیم که متاسفانه گل نشد. صاحب یک پنالتی هم شدیم که بالاخره باز هم به گل نرسیدیم. فوتبال همین است می‌شود باخت اما از آن لذت برد.

مایلی کهن درباره عملکرد شاگردانش گفت: من از بازیکنانم راضی هستم. در این بازی یکی دو بازیکن 20 ساله از جمله روزبه چشمی یا سید مهدی حسینی را برای اولین بار در آزادی به زمین فرستادیم. این‌ها استعدادهای خوبی هستند که متاسفانه دیده نمی‌شوند. این بازیکنان مقابل بازیکنان بزرگی چون نکونام، تیموریان حیدری و... که همه ملی‌پوش هستند بازی می‌کردند. عملکرد این‌ها نشان می‌دهد استعدادهای خوبی در کشورمان وجود دارد. امیدوارم این استعدادها دیده شوند تا تیم ملی پویاتری داشته باشیم.

وی در واکنش به اینکه ظاهرا رضا عنایتی کمی عصبی بود و آیا به این خاطر او را تعویض کردید؟ گفت: نمی‌دانم عنایتی را چطور دیدید، اما عنایتی در کل همین طوری است او بازیکن خوش‌قلبی است. پنالتی هم که همه بازیکنان بزرگ در دنیا خراب می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل گل نزدن بازیکنان‌تان و دلیل تعویض عنایتی چه بود گفت: لیگ تازه شروع شده و هنوز هفته چهارم را گذراندیم، البته قبول دارم در گل‌زنی ضعف‌هایی داشتیم چون در طول 4 بازی سه گل زدیم که این آمار خوبی نیست. به هر حال ما به دنبال استفاده از تمام موجودی‌مان هستیم. عنایتی را به خاطر این تعویض کردم که فکر کردم به خاطر اینکه پنالتی خراب کرده کمی فشار عصبی روی آن وجود دارد، اما بازیکنان جایگزین هم عملکرد خوبی داشتند. زمان می‌برد تا آن‌ها به تجربه بیشتری برای گل زدن برسند.

مایلی کهن در پاسخ به اینکه هدف‌گذاری‌تان برای صبا در لیگ امسال چیست اظهار کرد: باید بگویم که تیم ما در هفته گذشته هم خوب بازی کرد و می‌توانست یک امتیاز را بگیرد. در مجموع ما می‌خواهیم نسبت به فصل قبل که صبا در رده دهم جدول قرار گرفت رده‌ای بهتر داشته باشیم و بتوانیم در نیمه اول جدول قرار بگیریم.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : یک شنبه 20 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');