Galaxy S دو سیم‌کارته از راه رسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 366
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 486
بازدید ماه : 727
بازدید کل : 9075
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Galaxy S دو سیم‌کارته از راه رسید

Galaxy S دو سیم‌کارته از راه رسید به دنبال انتشار تصاویر و شایعات مختلف در چند روز گذشته، شرکت سامسونگ آخرین گوشی هوشنمد خود موسوم به Galaxy S Duos 2 خود را به صورت رسمی وارد بازار جهانی کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، ان‌دی‌تی‌وی نوشت : به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع WVGA می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 480 در 800 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. برای این گوشی پردازنده دو هسته‌ای با توان 1.2 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است.
 
از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به توان پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت اشاره کرد. شرکت سامسونگ این محصول را به نسخه 4.2 سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری TouchWiz UI مجهز کرده است.
 
این گوشی هوشمند معمولی دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی دارد و شامل فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi، بلوتوث، EDGE، GPRS و 3G می‌شود.
 
برای این گوشی هوشمند باتری 1500 mAh در نظر گرفته شهد است که می‌تواند در حالت استفاده به مدت 8 ساعت و در حالت آماده‌باش به مدت 280 ساعت انرژی را در خود نگه دارد. گوشی Galaxy S Duos 2 طول، عرض و ضخامتی معادل 121.5، 63.1 و 10.57 میلیمتر و همچنین وزن 118 گرم به دست کاربران می‌رسد.




:: برچسب‌ها: Galaxy S دو سیم‌کارته از راه رسید , تبلت , گوشی دوسیمکارته , موبایل , Galaxy S ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : دو شنبه 11 آذر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');