حمید گودرزی: از همه لرها عذرخواهی میکنم و به لر بودنم افتخار!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 8746
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

حمید گودرزی: از همه لرها عذرخواهی میکنم و به لر بودنم افتخار!

حمید گودرزی: از همه لرها عذرخواهی میکنم و به لر بودنم افتخار!
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حواشی که پس از برنامه سینما گلخانه برای این بازیگر بوجود آمد،گفت: من لر هستم و به لر بودنم افتخار می‌کنم و اگر سوءتعبیری از حرف‌هایم ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم.
 
وی درباره اتفاقاتی که در برنامه گلخانه افتاد، توضیح داد: مجری برنامه از من پرسید که اصلاتا کجایی هستی و من هم به حالت شوخی گفتم اگر بگویم نمی‌خندی. حالا این گویا این گفته من به برخی از دوستان برخورده و سوءتفاهمی ایجاد شده است و من در اینجا می‌خواهم رفع سوءتفاهم کنم و بگویم که لر هستم و به لر بودنم هم افتخار می کنم و از فامیلی بنده هم مشخص است که لر هستم و واقعا هم افتخار می‌کنم و بنابراین جای دلخوری در این زمینه ندارد و جنبه شوخی دارد و باز هم می‌گویم بابت این شوخی هم عذرخواهی می‌کنم.
 
گودرزی همچنین در ارتباط با سریال زمانه و همکاری با حسن فتحی در این سریال بیان کرد: کار با آقای فتحی بسیار عالی بود و ایشان یکی از کارگردانانی هستند که من تا به امروز دیده‌ام.
 
وی درباره کمرنگ شدن حضورش در سینما و تلویزیون گفت: من به دنبال کارهای خوب هستم و می‌خواهم وضعیت کاری خود را مقداری تغییر بدهم و این بود که دو سالی کار نکردم تا اینکه خدا آقای فتحی را برایم رساند.
 
گودرزی در پایان با اشاره به کم‌مخاطب شدن سریال‌های تلویزیونی گفت: علت کم مخاطب شدن سریال های تلویزیونی ازدیاد شبکه‌های فارسی‌زبان است و دلیل مهمتر این مساله این است که سریال‌هایمان هم چندان خوب نیستند. در حالیکه اگر سریا‌ل‌های خوبی ساخته شود و با دقت و جدیت و ظرافت سریا‌ ها را تهیه کنیم این آثار  می‌توانند نظر مخاطبان را جلب کنند ولی اشکال کار این است که کار را جدی نمی‌گیریم و بدین صورت مخاطب‌مان را از دست می‌دهیم.




:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: حمید گودرزی , درباره ی حمیدگودرزی , بازیگر مرد ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : پنج شنبه 12 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
savor در تاریخ : 1391/11/12/4 - - گفته است :
عالی عالی بزن قدش حمید جون


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');